W jaki sposób monitorować sklepy internetowe?

Skonfigurujmy alerty o szybkości ładowania strony. Dynamiczne alerty mogą pomóc w ustawieniu progów dla prawidłowych czasów reakcji na ładowanie strony.  Stopniowe wydłużanie czasu ładowania może sygnalizować poważniejsze problemy, np. w wyniku niedawnego wdrożenia kodu.

Sklepy internetowe na telefonach komórkowych

Być może najważniejszym pytaniem dla programistów mobilnych jest: „Czy ludzie używają mojej aplikacji?” Dzięki odpowiedniemu oprogramowaniu będziemy wiedzieć, jak często aplikacja jest uruchamiana. Jeśli ta liczba spadnie, zwłaszcza po wprowadzeniu nowej wersji lub wersji mobilnej systemu operacyjnego, klienci mogą się skarżyć na błędy, awarie lub powolność.

Sprawdźmy też występowanie awarii. Monitorowanie sklepów internetowych powinno uwzględniać awarie. Powinniśmy mieć szczegółowy wgląd w przyczyny awarii, aby wiedzieć, co należy naprawić. Możemy lepiej poznać najważniejsze awarie, dzięki zaawansowanym funkcjom analitycznym.

Jeśli liczba uruchomień aplikacji spadnie lub liczba awarii się zwiększy, szczególnie po wydaniu nowej wersji, musimy być na bieżąco. Skonfigurujmy alerty, dotyczące aplikacji mobilnej, szybko dowiemy się o najważniejszych alertach, zanim oceny sklepu z aplikacjami zaczną się pogarszać i pojawią się skargi.

Wzmocnijmy swoją podstawową infrastrukturę

Podstawą technologii jest lokalna, hybrydowa i/lub infrastruktura chmury. Problemy na tym poziomie mogą pogarszać doświadczenie zakupów klientów.

Utwórzmy powiadomienia „Nie wysyłaj raportów” w nowej infrastrukturze, aby sprawdzić, czy są jakieś systemy, które nie reagują. Śledźmy stan i zużycie zasobów systemowych. Jeśli infrastruktura podstawowa się zmniejszy, spadnie liczba sprzedaży, dlatego należy skonfigurować alerty nowej infrastruktury. Śledźmy zmiany konfiguracji. Zarządzajmy pojemnością i skalowalnością. Zrozummy wydajność zaplecza. Śledźmy stabilność systemu. Zintegrujmy monitorowanie ze swoim przepływem pracy automatyzacji IT. Przejrzyjmy aktualizacje i pakiety bezpieczeństwa.

Monitorowanie e-commerce

Złożoność nowoczesnych technologii tworzy ogromną ilość powierzchni do zarządzania i monitorowania. Aby monitorowanie e-commerce było skuteczne na dużą skalę, musimy wyróżnić najpilniejsze elementy z kontekstem, który można wykorzystać, przekazać te informacje właściwym zespołom i zintegrować je z codziennymi procesami.

Alerty są kluczowym krokiem w tworzeniu aktywnych powiadomień o kluczowych zdarzeniach w technologii. Stworzenie kompleksowej i inteligentnej polityki ostrzegania pomaga zespołom w dokonywaniu lepszych zakupów online.

Specyfika dostarczania zakupów jest wyjątkowa dla różnych technologii, klientów i firm. Często istnieją niestandardowe dane charakterystyczne dla naszej firmy, które powinny być uwzględnione w monitorowaniu wydajności.

Monitorujmy dodatkowe wartości, dotyczące naszego doświadczenia w handlu. Użyjmy niestandardowych zdarzeń, danych i atrybutów, aby monitorować dodatkowe wymiary. Sposób, w jaki działa witryna i aplikacja wpływa na współpracę z klientami i na naszą działalność.

Sprawdź https://dealavo.com/pl/